Jag hatar denna stress!

Jag har så jävla mycket press på mig dag, tidnngen måste bli klar, och jag vet n inte om min nya metod kommer fungera - Vi får se.

Sen det här med Coach biljetten som försvunnit, jag kom ju på att den kom up på en internet sida när jag köpte den, så jag kan ju gå in i historik och hitta den. Så jag letade för fullt men kunde bara hitta biljetterna från Mars, jag blev mer stressad ju längre tid det tog och när jag trodde min huvud skulle sprängas så hittade jag den! Fan va skönt, så jag skulle gå ner och skriva ut den men det gick inte fr skrivaren är typ knäpp här, väntar lite då. Men jag stänger inte ner denna gång.

Måste även lägga in en bild på mig och Nozomi, hon somnade på min axel igår, ni fattar inte hur varm hon var, jag trodde jag skulle kokas upp eller något.






Och det är jävlig varm idag, jag hatar vekligen att jag måste vara inne, och fönstrena här går inte öppna! Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0