Läsning

Här kommer ett inlägg om läsning.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1357945/images/2010/picture0061_86360175.jpg



Som läsare är jag: Beroende av nya böcker, jag älskar att gå i en bokaffär och bara se vad det finns för böcker och vilka jag skulle vilja köpa. Jag älska att läsa lite fanaty aktigt men inte för mycket och självklart älskar jag sanna tragiska historier.

Som bloggare är jag: Beroende av att blogga, jag vet att jag inte bloggar jättemycket, men jag bloggar minst en gång om dagen. Om jag inte bloggat på ett tag så känner jag mig lite konstig och då vet jag att jag verkligen måste blogga!

Senast lästa bok: New Moon av Stephane Meyer.

Senast påbörjade bok: Eclipse av Stephanie Meyer. Jag kan inte påstå att den är jättebra.

Senast köpta bok/böcker: Senast köpte jag Eclipse av Stephanie Meyer och The Girl with the Dragon Tattoo av Stig Larsson. Jag tror faktiskt anledningen till att jag inte gillar Eclipse så mycket är för att jag är så jäkla pepp på att läsa The Girl eith the Dragon Tattoo.

Favoritdeckarförfattare: Jag har aldrig riktig gillat deckare.

Jag läser allt av:
Allt möjligt, har inget speciellt.

Jag läser helst inte (genre/författare): Vad gillar jag inte? Jag gillar inte tråkig deckare om sagt, och inte böcker med för mycket fantasy.

Vid hyllan för fackböcker letar jag:
Jag gillar inte riktigt facklitteratur. Bara om det skulle vara vid något speciellt tillfälle.

Förutom svenska läser jag gärna: Jag läser inte på svenska. Jag började ju precis att läsa, innan när jag bodde i Sverige så läste jag aldrig men nu gör jag det, och jag tror faktiskt det beror på att dom är på engelska. Jag föredrar ju engelska framför svenska.

Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: The Girl with the Dragon Tattoo av Stig Larsson.

Högst upp på min bok-önskelista-just nu står: The Girl Who  Played with Fire av Stig Larsson.

När jag går på antikvariat letar jag alltid:
Jag letar inte efter böcker där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0