Nyligen hemkommen

Ja, det är jag.. Först när jag slutade vid 15:30 så satt jag mig i kafeterian med Yuki, Ryoko och nana..
Sen när alla slutade så ville jag och Nozomi inte riktigt gå hem så Lorenzo tyckte vi kunde gå till pubben, varför inte?
Så vi var på 2 olika pubbar, på de ena stog vi utanför och den andra satt vi inne ett bra tag.. Bör inte skriva om vad vi gjorde, inte när man har familj som läser :P Men Yuki och jag har en förmåga att försöka skittla varandra på alla möjliga ställen, jag har kommit fram till att ett av honoms svara ställen är på örat.. Sant!

Allfall, det är så jag spenderat dagen, imorgon är det fest för Angel fyller 18! Grattis till honom.
Just nu pratar jag med Yuki på facebook, ska återgå till det.


Bild från idag, tagen av Yuki

Yuki, bara för att han är så söt på den bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0