PANIK!

Jag hade precis världens panik! Jag satt och läste on online-checkningen som man måste göra innan man flyger och sist behövdes ett nummer ifrån passet, så jag satt och tänkte.. Jag var inte helt säker på om jag lagt passet i byrålådan som jag gjorde innan. Så jag gick och letade i byrålådan, det är full med underkläder så det kan var lite svårt att se, men jag tyckte att jag var noga.. men passet låg inte där!
Så jag tänkte att jag kanske inte ens tog upp den från resvskan, kollade i resväskan, inget där.

Kollade i alla andra byrålådor, inget där.
Kollade i resväska som jag ska ta med mig denna gång, inger där.
Kollade bakom byrån, inget där.

Nu hade jag världens paik, vad fan ska jag göra om jag inte hittar passet, så lite stressad går jag tillbaka till byrålådan där jag alltid haft passet och gräver igen.. Och där låg passat, en sån jäkla lättnad! Så kan det gå!

Man ska aldrig tvivla på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0