@School

Sitter nu i skolan slutade för typ 2 timmar sedan, men jag brukar stanna kvar efter skolan, för ibland drar vi till pubben eller gör något annat, det finns alltid någon att vänta på.. Och oftast har man trevligt sällskap. Idag har jag sällskap av Yuki och Ryoko, även att dom inte är här just nu.

Är jävligt trött, det är vi alla.. Så går det om man ska festa mitt i veckan. Men kul hade vi så det är fan värt att vara trött idag, men tror inte att jag gåt till pubben senare, väntar nog bara på Nozomi och åker hem och tar det lugnt.. Men man vet ju aldrig, får se vad Lorenzo och Andrea säger.

Har inget mer att skriva just nu, för Yuki och Ryoko är tillbaka, bäst jag är lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0