Sista veckan.

Det är nu sista veckan för i rincip alla mina kompisar, lite tråkigt. men men..
På tisdag morgon nästa vecka kommer jag hem, men Tomoko och Nozomi, pepp är jag.

Aja, Idag gick jag upp 7! Fråga mig inte varför, för jag vet inte. HAr hållt på att fixa bilderna från igår, är ännu inte klar. Jag har även kollat in Tomokos bilder och städat mitt rum, för det kommer nämligen kanske en ny elev idag, hoppas jag gillar denna något. Hur kommer det sig att jag bara får dioter till rumskommpisar?

Aja, jag ska in till Skolan vid 11 typ. Jag har nu mer foton att fixa, här kommer 2 bilder från Tomoko.



Sysn inte på den bilden men brännt m ig på näsan har jag.


Jag och Nozomi, det är sjuk hur nära vi kommit varandra på så kort tid, hon har bara varit här 2 månader typ.

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon söttoppen , hur mår du? Här är det grymt! Ska snart åka till sthlm, har du något skoj planerat idag?

2010-05-28 @ 09:53:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0