Underground

Är nu hemkommer och har precis ätit middag, sallad, inte jättefyllande men skit samma.

Just nu håller jag på att designa till tidningen, jag tog på mig ännu mer ansvar idag, det var ju ett par 1 teminare som skulle hjälpa oss med några saker men förra veckan så klagade dom rejält! så dom ska inte längre göra något till tidningen. Så jag tog på mig det (som vanligt) ännu mer arbete, Naiara är rädd att jag har för mycket arbete och hinner inte med.. oroa dig inte, I can do it!

Så annars har inget hänt.. Imorgon är det photogrphy class, och jag har verkligen inte gjort det jag ska, men va fan - jag har mycket att göra och tidningen är min första prioritet.

Tänkte lägga upp en bild där ni får se hur jag ser ut när jag designar. Jag skulle verkligen vilja lägga upp artiklar och sånt från tidningen men kan verkligen inte det förns den är helt klar om 2 veckor.. Jag får hålla mig.


Väldigt koncentrerad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

lugnt.

härligt, jo det är fint.

2010-05-10 @ 22:12:17
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0