Up early?

Idag gick jag upp 6:18 trots att jag börjar 12:30, anledningen är att jag måste åka in tidigare för att fixa tidningen med Francis, den måste iväg till trycket idag.

Jag sa ju att jag inte skulla göra panoraman till Photography class, men det visar sig att jag gör den allfall, jag lyckades lösa det. Ni kan få en sneak-peak, men det riktiga kommer på torsdag då vi har utställingen. Lite nervös faktiskt. Tror jag allafall.

Så jag kommer ha mång timmar dötid idag, då har jag tidd att göra klart mitt självporträtt och manuset. Bra de. Ska även åka till London Graphic Centre för att inhandla lite matrial.

Kommer förmodligen inte bli någon blogging under dagen för skolans Wi-Fi är helt stört och funkar typ aldrig nu för tiden.


Här är ännu en bild från i söndags på mig och Nozomi

Och när komer sneak-peaken

Klicka för större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0