Update

Så jag har inte haft internet på 2 dagar nu, men idag fick jag ta saker i egna händer och fixa det, att man måste göra allt själv.

Så vi börjar väll med Torsdag:

Dagen efter, astrött, skippade dom 2 första lektionerna, kom sen in till Media & Culture, skulle nu sätta ihop alla artiklar till tidningen, vilket är lätt.. fast bara om det funkar som det ska, vilket det såklart inte gjorde.. Jag blev ju så klart väldigt stressad när saker inte gör som jag vill, och det hjälpte u inte att jag var dödens trött.
Eftersom att jag jobbar med InDesign så måste man ju ha alla länkar, som jag inte gör, inte riktigt alla. Det måste vara klart på måndag, och jag vet inte än om det kommer funka, om inte så får jag göra det på det svåra sättet, det gr en är som sagt lite jobbigare.

Och som vanligt stannade jag efter skolan och väntade på Nozomi som jag skrev då, men jag skrev också att jag inte skulle gå till pubben, men självklart gjorde jag det, varje kväll denna vecka.



Fredag
Jag hade ett möte med Thao klockan 10, jag vaknade 8:30, fan! Jag som måste duscha. Så jag hoppade in i duschen och la ner sminket i väskan så jag kunde smkna mig på tåget. Jag hann inte med frukst, så jag tänkte att jag skulle köpa lunch, men när jag var framme vid Waterloo East så kom jag på att jag glömde plånboken, smart. Men men, jag får la leva på vatten tänkte jag.

Så jag mötte Thao och vi åkte iväg till Chelsea, så jäkla Posh! Det var jävligt varmt igår, typ 30 grader. Så an svettades som fan.
Hon ville fixa mina naglar, gratis. Jag är inte emot gratis.


Inte dåligt om du frågar mig.

Vad mer, jo det var ju International Day i skolan så massa länder bjöd på mat, dekrationer, lekar och så vidare.
Kul.
Sen blev det pubben, såklart. Kolla in Facebook för bilder.
Och jag trffade en komps till Alison, han var lite freaky, han såg typ ut sm jävulen, och tyckte det var kul att stoppa ihop knycklade papper inannför linnet på mig, visst, det är ju inte som att det har hänt förrut.

När jag kom hem så var familjen borta, Hastings förmodligen, men det konstiga var att dom inte lämnade något meddelade, vilket dom alltid brukar göra. OCh ingen middag för idag har dom länat, konstigt. Antingen kommer dom hem idag, eller så bryr dom sig inte.. Ja vene. Vi får se. En sak till som hände igår var att jag skulle kolla mig coach biljett tills när jag ska hem, men hittade den inte i min mail, va fan. Jag vet inte vart den tagit vägen, jag pallar inte att allt ska jävlas med mig! Vet inte vad jag ska göra!



Idag:
Jobb, Jobb och mera Jobb. Men jag sitter ute nu, i solen.. Det är så jäkla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0