Varför gör jag allt utom det jag borde?

Ja, de e frågan. Idag borde jag skriva min artikel, jag borde åka till Bexleyheath och ta ut bilder till min panorama och jag borde åka till London för att köpa konstmaterial.

Men nej, jag glor på Miami Ink, laddar upp bilder från gårdagen på Facebook och kollar på tatueringar på nätet...(Skaffar ju en ny om 1 månad)

Jag skyller på vädret, det är dåligt väder idag så då har jag ingen inspiration till något. Men visst, sen är ju jag sån att jag gör ingen förens jag måste. Och jag måste inte göra dom här sakerna idag, jag kan fixa panoraman imorgon och köpa konstmaterial på tisdag och åka in tidigare på tisdag för att skriva min artikel. Men det vore ju bra om jag började idag. Men Let's face it.. Det kommer inte hända!

Så jag kommer ha en allmän latdag idag. Dock måste jag till affären och handla, eller nä.. De kan jag göra imorgon. Se.. Latdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0