1:a November

Idag är det ju första november, mamma fyller år. Hon fick dock min present för ett par veckor sedan.
och på lördag fyller jag år, jag kan inte fatta att om 5 dagar så är min tonårstid över.. Och jag är lite speciell, för jag gillar att vara tonåring, för det känns som att när jag blir 20 så måste jag bli vuxen, jag får inte längre uppföra mig barnsligt.

Jag kan inte längre stanna inne en hel dag och bara lyssna på 70-tals punk. Mitt rum får inte längre vara stökigt. Jag får inte länre festa som jag gör och bli bakis.

Det är sånna typiska saker det käns som att jag inte får göra längre nu när jag blir 20. Så igentligen vill jag nog inte bli 20, men det är ju inget man kan ändra på. Och det bra med att bli 20 är ju att jag får gå på systemet.
Och föresten så kommer jag nog vara toårig metalt i många, många år framöver.

Så vad ska jag göra idag? Vara mogen och städa? Det är något jag borde göra, men det livet kan väll börja när jag flyttar nästa månad? Plocka i ordning ska jag allafall göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0