Happy Birthday to me.

Eller inte riktigt än, imorgon. Men jag jobbar.. Så det blir att fira den idag.

Jag har bakat min tårta här på morgonen, vi får la se hur den smakar - Jag tror den blir jävligt söt. Chocolate Oreo Cake blir det.

Jag har fått mina presenter av mamma, 2 böcker, en pyjamas, ett par termos och ett armband.

Finns inte så mycket mer att skriva just nu. Jag ska äta på Kina senare med Farmor, Nicke och Felicia.
Sen måste jag ut till jobber en sväng innan jag åker till gunnebo för att firas. Marcus ville jag skulle komma så att jag "har koll på allt", han iser nog inte att jag faktiskt har jobbat själv förrut, men om han tycker jag ska komma en sväng så gör jag väll de då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0