Hej, Tjena och Hallå.

Blir inget långt inlägg, det är jag för trött för. Jag orkar knappt röra på mig. Jag är uppför mig nästan som ett trött barn just nu. Men somnar väll inte tidigt för de.

Tänkte bara uppdatara min allergi, då jag provade samma potatisgratäng som sist och vart dålig igen.
Så mamma kollade upp vad potatisgratängen och hambugedressing hade gemensamt, svaret var E 412. Också kallat Guarkärnmjöl.
Som kan ge allergisk reaktion till dom som är allergiska emot ärtor och bönor eller jornötter. Det var inte länge sen jag åt jordnötter så det är jag inte allergisk emot, men jag äter typ aldrig bönor och defenetivt aldrig ärtor då jag tycker de är äckliga.

Lär mer om E 412 här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0