Double shit!

Fan va bra jag mår just nu! Jag fick precis reda på att jag fick jobbet!

Det är inget jobb på restaurang utan det är på ett café/hamburgeri, i Lofsdalen.
Men det finns möjlighet att jag kan få ett serveringsjobb.



Här ligger det, vilket betyder Stockholm. Kul, bara jag inte blir otrevlig, mer otrevlig :P


Det är säsong, från december till april. Fett pepp är jag!! KAn nästan inte fatta att jag fått jobb! Kan inte vänta på att vintern kommer.

Detta café ligger då mitt i en skidbacke, ha faktisk aldrig varit så nära en backe, då jag aldrig åkt skidor.


Lången Café och Gatukök

I den helt nyrenoverade värmestugan
vid Lången Expresspåstigning
finns café och gatukök.
Ät medhavd matsäck eller köp
i caféet som serverar dagsfärska
baguetter, wienerbröd, kanelsnäckor
m.m. Du kan också köpa godis,
glass eller ta en törstsläckare.
I Gatuköket finns hamburgare,
strips, korv och läsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0