I'm Back!

Nu har jag varit borta ett tag, har varit förkyld och haft lite maginfluensa. Men det är över nu ch jag kan återvända till verkligheten!

Vad ska jag berätta då? Det är Halloween i helgen och jag ska som vanligt ha fest! Jag ska vara utklädd till Sally! Asbra. Men det blir inte att dekorera lokalen denna gång för dekratioerna är barnsliga och det ta långt tid och ingen bryr sig. Sätter väll upp lite spindelnät men det får vara allt.

Jag går fullt ut somvanligt, scrolla ner för att ser hur.

Idag dår mamma köpa ut åt mig med, för sista gången! För om e vecka blir jag 20! Fan va skönt, att kunna köpa vad jag vill när jag vill.
Men jag ska ju jobba som vanligt, jag har jobbat på min födelsedag i 4 år i rad nu :P Örjan ringde nämligen igår och undrade om jag kunde jobba nästa helg, och jag vart skitglad och bara jaag kan(ska) jobba! Så det är skönt att få lite extra pengar.

Vad finns mer att berätta? Jo, igår vid 21 så kom det en fucking damsugarförsäljare! Vilke idiot! Jag trodde fan dom var utdöda, ingen jävel köper ju saker av folk som knackar dörr, ja barn isåfall.. Jag menar inte att dom säljer barn utan att det är barn som säljer.. Jultidningar och majblommor till er perversa.

Och han stäler massa idiotiska personliga frågor, va fan ska du vea det här för? Känner jag dig eller? Vad fan har du för nytta av att veta vart jag ska fuckig gå ut i helgen, du kommer ju inte ens här ifrån och kommer förmodligen aldrig komma hit igen.
Han var från stockholm, det gör ju sake ännu värre.
Och jag skiter fullständigt i att du precis har börjat sälja damsugare! Jag skiter i vad du brukar jobba med och jag skiter i hur harry's är i fucking kalmar! Tror du jag kommer gå dit eller?!

Hur jävla dum i huvudet får man bli?


Nä, det var väll allt för denna gång.



That's right. I'm no longer blonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0