Mera sjuk

Jag hade migrän i 3 dagar, nu är jag förkyld. Asjobbigt. Så idag sitter framför dator och tittar på; gossip girl, 90210, parlamentet och Shan Atci's DVD'er. Jag köpte 3 DVD'er. Shan's 2ra DVD och parlamentet säsong 3 & 4. Jag såg Shan's igår, och fan va bra han e! Shan the man sviker aldrig, jag har gillat honom i 6 år nu och han har ju mest turnerat på senaste tiden, men när jag såg DVD'n igår så verkligen igen det, jag har ju aldrig hört skämten förut, han har ett sånt otroligt skönt sätt att prata på.. Ett sätt man verlkigen trivs med. Nä nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

sv: haha va komiskt :D

Jag och Claudia bor ju båda i Västervik :)

Kram

2010-10-23 @ 10:50:31
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0