The Runaways

Jag älskar ju punk från 70-talet, har gjort i år. Och mitt favoritband är The Runaways, så när en film om dom kom ut nu så var jag ju tvungen att se den. Och jävlar var jag älskar den!

Kristen Stewart spelar Joan Jett, och jag ska vara ärlig att jag trodde inte hon kunde göra det, trodde inte hon skulle kunna spela tillräckligt tuff. Men jag hade fel, hon är en otroligt bra skådespelerska!
Dakota Fanning spelar Cherie Curry, men där tvivlade jag inte lika mycket, inte för att jag trodde att Dakota var en bättre skådespelerska utav för att jag inte tyckte det behövdes lika mycket talang för att spela Cherie. Men man måste vara säker i sitt eget skinn för att spela Cherie så hn är väldigt lättklädd.
Så creds till både Dakota och Kristen.

The Runaways var ju världens första tjejrockband, och dom är stora förbilder för många tjejer. Dom sket i vad alla tyckde och sa.


Och jag kunde gå på vilken konsert som helst så skulle jag välja att gå på The Runaways spelning, dom rockade så hårt! Fan att dom bröt upp så tidigt.

Min favoritlåt just nu är Dead and Justice





Jag kunde inte ta orginalet för det laggade som fan, men soundtracket är också jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0