Tjuven Jenny

Det är sant. Jag har blivit kriminell, mer kriminell.
Jag snodde min allergimedicin jag hämtade förut.

Jag gick till apoteket förut idag, jag har aldrig varit på det apoteket förut. Men jag tog en lapp och fick min medicin och vi raade lite jag sa att jag aldrig vat där förrut och så. Hon sa alldrig något om betalningen, jag var lite osäker. Eftersom at jag var osäker så letade jag efter något pris medans ho höll på, men hittade inget.

Hon gav mig allt och sa hej då, inget mer med det. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag kollade på lappen jag fick av henne, men det stog inget där heller, så jag gick ut. Jag tänkte att dom kanske skickar faktura eller något - vad fan vet jag? Om jag skulle ha betalt så borde hon ha sagt något eller så skulle de väll springa efter mig? Men ingen gjorde något så jag bara fortsatte gå.

Inget mer med det. Men dom vet vem jag är, vill dom ha betalt får de höra av sig. Men lite pinsamt kan man ju säga. Vi får väll se om de hör av sig.


Här är då min kära allergimedicin, piller och en spruta vid andnöd. Detta är sånt jag alltid måste ha med mig sa de, asbra. Jag som har så bra koll på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0