4 Jan

Idag började jag vid 12 eftersom att jag sa till José att jag även är dålig daeg efter att jag fått en allergisk reaktion. Så jag sov faktiskt till 10 sen satt jag och la in det där långa inlägget. Och på vägen till jobbet så hoppade jag in på ICA för att inhandla lite mat, eftersom att jag är dålig på att äta är det väll bra att ha lite mat hemma.

Men dagen på jobbet började med att vi fick lite skäll av José för att vi inte äter bra, han vill inte att vi äter mat på Värmestugan. Men hur jäkla lätt är det när vi inte kan gå iväg och äta lunch på restaurangen, vi får inte mat förens efter jobbet och ska man då gå och vara hungrig hela dagen? Men om han nu tycker att det är så viktigt att vi äter bra mat så kan han la lika gärna ta med mat till oss när han springer där flera gånger om dagen?

Annars är det lugnt. Just nu sitter vi i våra egna hörn, vi ska kanske ut till Tuppen ikväll. Jag är ju inte säker på att jag vill till Tuppen, eller igentligen har det ju inget med Tuppen att göra utan en viss person, men skit sak samma .. det är ju bara att skita i det. Inga större problem för mig.


Har även skrivigt lite med Tim på facebook idag, har fan inte pratat med henne sen i April när vi var rumskompisar i London.


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1357945/images/2010/cimg5983_84212448.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0