5, 6, 7 och 8:de Jan

Nu vart det visst en paus igen, men om jag ska vara ärligt så gör jag inte så mycket tid för bloggen för tillfället.



5:e Jan

Onsdag, jobb. Det var en otroligt jobbig dag, någon försökte blåsa mig, men det är inget jag har planer på att gå in på här. Vad hände mer den dagen? inte mycket, och minnet är ju som det är.. Men vi satt nog bara uppe hoss killarna som vanigt.



6:e Jan

Torsdag. Jag, Erik och Mackan var aspepp på att gå ut, men det var ingen annan.. Och jag kommer inte att gå ut med dom 2 själv. Så medans Erik och Mackan gick till Tuppen så låg vi andra i sägen och mös. Sen kom dom tillbaka för självklart var det ju stängt, jag undrar verkligen hur Tuppen får det att gå runt när dom alltid har stängt och ger bort sprit.




7:de Jan
Fredag. FEST !! Aspepp !!

Men först jobbade vi ju, vi var alla aspeppa på jobbet. Och jag fick ju även hem öl från systemet som vi skulle hämta sen blev det bara att åka hem och börja festa, vilket vi gjorde. Sen efter någon timma så gick jag och Malin ner för att göra oss i ordning, men jag märkte att när jag var klar i duschen så hade vi stopp vilket jag sa till Mailn men hon gick in allafall.

Det borde hon inte ha gjort, jag fick tillslut ringa på Nicklas eftersom att han är fett smart och väldigt händig. Men han kunde inte göra mycket mer än vad som redan var gjort, så vi fick ringa José som ska ringa hyresvärlden.
Men vi gjorde oss klara och gick upp. Erik var pepp som ett as eftersom att han skulle träffa en brud.
Han och Mackan gick emot Trapper vid 9, resten av oss gick vid typ 11.

Och alla tog poäng på listan igår måste jag tillägga.

Men det var en jävligt bra kväll tycker jag, alla håller inte med.  Vissa hånglar med folk när dom är upptagana, andra muckar med folk som försöker blåsa en, och endel går och slår näven i väggen eller slänger ner idioter på glovet.

Men jag tyckte att jag kom ihåg allt, märkte idag på jobbet att det inte var så, jag hittade nämligen ett sår på benet, inte ett litet heller.. men men, det passar alla mina blåmärken jag har :P

Men det var tur att Nicklas gick med mig och Sarah hem annars hade vi inte klarat oss hem då vi knapt kunde gå. Det vart även 3-kant i dubbelsängen.



8:de Jan

Vanka full, som alltid. Men det har varit en bra dag, Mackan har varit ledig så jag fick leka kock, känndes som jag srang runt överallt där ett tag.

Nu är vi hemma och tar det lugnt, jag är pepp, Nicklas med.. Tror dock inte att någon annan är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0