9 Jan

I lördags kväll var det jäkligt tur att vi inte gick ut, då både jag och Malin däckade vid 6-7 tiden och sov oss igenom hela natten. Det var fan  behövligt, vi har ju inte sovit speciellt mycket om nätterna sen vi kom hit.

Men igår var det aslugnt på jobbet, jag lagade att bänkar och bord eftersom att folk verkar tycka det är jävligt kul att ta bort skruvarna, men jag har lagat alla.

Men när vi om hem var det fest, hemmafest denna gång. Och jag vart såklart för full för mitt eget bästa, och smart som jag är var jag säker på att min pin-kod var min bank-kod, så var det inte.. Så nu måste jag ha min puk-kod. Jag ska fan aldrig ha obilen med mig igen när jag festar !

Idag är jag äntligen ledig, jag ska dock till jobbet, måste fan tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0