Let's update ..

Så det visade sig att det inte var Nicklas som gjorde sitt practical joke, utan Falk .. Skit samma, jag skyller på Nicklas allafall.

men skit sak samma nu.

14 Jan.

Party ! på Trapper.. men vi jobade ju först, och jag tog poäng på jobbet, jag drack ett rått ägg.. inte gott. Det är fan det äckligaste jag någonsin haft i min mun !
Men festen var kul ! Och Erik lekte tät, han bjöd hel vilt och dricksade som ett as. JAg fick en öl och en shot av honom, så jag klagar inte.

Men jag stannade inte på Trapper så länge, ast det gjorde visst inte alla andra heller, alla tog poäng den kvällen utom Falk tror jag nog.

Men morgonen efter när jag gick hem var jag inte jätteglad, eftersom att ingen var hemma kunde jag inte göra mig i ordning för jobbet, så det var bara att gå direkt dit, inte kul. JAg hade gärna bytt kläder, eller borstat tänderna, eller något över huvud taget.

Det var en seg dag med ännu en härlig bakfylla.

Det var faktiskt en gäst som tyckte jag skulle med honom ut på Trapper på kvällen, jag sa kanske. Men vi gick inte ut. Tur de för jag var fett trött, sov inte så mycket natten innan.

16 Jan.

Jag skulle ha varit ledig, men jag var tvungen att åka till jobbet och göra klart Nicklas tårta, jag vart inte nöjd alls. Den vart inte bra. Men alla gillade den så jag antar att jag borde vara nöjd, men det är jag inte. Så dagen ar inte så bra för mig, inte bara för tårtans skull, utan jag hade även en hel del annan skit jag drass med för tillfället.

Men på kvällen var det fest, och vi bestämmde oss för att ha utklädnad, killarna blev tjejer och vi blev killar, lie lättare för killarna dock. Det är fan inte lätt att se ut som man när man inte är man. Och btw så är jag bombsäker på att Falk var kvinna i sitt förra liv.
Men kvällen var asbra, männen, eller dom varju inte män, kvinnorna shotade som as - och jag tror nu på Erik att han tål så pass mycket som han har påstått. Och Falk vart dragen som ett as.

Men vi åt trerätters, väldigt gott måste jag säga. Det gjorde Falk bra. Vi hade även lekar som var väldigt underhållade.

Sen frammåt 2 vart det läggdags, jag sov dock inte nere, utan hos Erik.

17 Jan.

Skön dag, tråkig dag, på jobbet allafall .. men idag fick vi ju våran lön, så jag har redan bränns nästan 3 luder, på cyberphoto.
Erik bränner det på sprit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0