Nu igen ..

Nu är jag och har tråkigt på jobbet igen. Men gårdagen var helt okej, förutom att det kom 37 000 danskar 10 i 4 och köpte ihjäl mig, och dom gick inte förens 5. Men men, mer timmar åt mig. Sen kom man hem och fick fönstret lagat som Erik tog sönder i fredags, han kommer få betala typ 1 luder för det, inte kul då han nästan supit bort hela lönen, jag tror han har typ 2 luder kvar. Men jag ska inte säga någe, har inte heller hållit i lönen, fast då har jag köpt kamera för hälften av lönen(som jag fick igår btw) och jag har ju även lån jag betalar på. Nicklas och Sarah kom även hem igår kväll, äntligen ! Några normala människor ! Men Nicklas påpekade det jag skrev igår om i torsdags att Erik väkte mig med ett finger; han kittlade mig alltså - vet inte om alla har lika dirty minds som Nicklas men så ligger det till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp lite bilder :)

2011-01-25 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0