One more time..

Nu har det ännu en gång gått några dagar utan inlägg, men jag har ju ett liv här eller typ ett liv allafall.

Jag har ju inte skrivit att i söndags när vi skulle göra oss klara för en hemmafest så vart det världen jäkla stopp i avloppet, och vi kunde inte fixa det, så vi ringde José som fick ringa vaktmärtaren, och han verkade ju vara världens est inkapabla människa på denna planet, han sa tydligen att dett bara var att hälla soda-vatten på.. In my fuck ass att det är !!!

10 Jan

Nu hade jag varit i Lofsdalen i 1 hel månad, det känns lite sjukt. Vad gjorde jag på denna härliga dag då? Få se .. Det var i måndags, jag var ju ledig. Vi festade ju till det rätt hårt i söndags, eller jag gjorde ju det alla fall.. bara för att jag är dålig på ölspelet !

Men jag vaknade och var full, som vanligt. MEn jag bloggade lite, slängde ihop alla tvätt och bar mig till jobbet. La i första maskinen och gick till Värmestugan, snackade med Malin lite, tjockade så jag kunde nyktra till.

Sen efter ett tag så fick jag ju gå ner och fixa med tvätten, och sen upp till Malin igen, och sen ner igen. Tillslut orkade jag inte gå upp igen så jag stannade nere, sen kom ju Nicklas och Erik, som skulle ha åkt till sälen men det blev visst inte så.

Så vi ängde där ett tag, såsade i soffan ett par timmar. Sen åkte vi hem och degade där. Vi gjorde faktiskt inte mycket mer än så.

11 Jan

Igår var ett rätt bra dag, förutom att jag fick mig en härlig allergisk reaktion igen, jag vet nu att jag inte får göra kyckligen mackor längre, väldigt allergisk emot det. Men jag fick sluta vid 3, då hade Nicklas och Mackan kommit tillbaka från Sveg där dom var under sin lediga dag. Så vi drog oss hemmåt så körde vi in på ICA, jag köpte kausticksoda för nu var jag fett trött på det fucking avloppet som vaktmärstren tydligen är för korkad för att kunna fixa.
Men det klarade jag galant.

När killarna var i Sveg så köpte dom pulkor, så jag, Mackan, Nicklas och Malin begav oss ut, först Trapper för hungriga var vi. Sen till skidbacken vid jobbet. Det blev även att leka runt lite på parkeringen med bilen, vi var väll hemma typ kvart i 11, och då var det bara att däcka.

Jag fick även massa skit för att jag hade snarkat under natten av mumin, för jag var fett förskyld och kunde inte andas genom näsan, men det är väll fan inte mitt fel ?! Nu är det ju bättre som tur är men vad fan !! Klagar jag på henne när hon snarkar om nätterna ? Nej jag skulle inte tro det ! Fitthuvud !


Idag börjar jag 11 så nu när jag fixat avloppet så passar jag på att bleka mitt hår, äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0