Pady

Igår allafall, fest .. ännu en gång.

Det blev tjejfest, fett kul var det. Fick ur mig en del saker som jag inte ens kunnat säga högt för mig själv typ. Skönt att lätta på hjärtat om vi säger så.

Men senare kom grabbarna ner, det är ju alltid kul med mer folk. Och Nicklas fick sitt practical joke på mig, men jag måste säga att han inte valde det bästa tillfället för mig, men hur ska han kunna veta det? Det är lugnt, han kommer förmodligen att få igen, eftersom att jag tror på hämnd så ska han veta att det kommer, och dett kommer komma hårt. Synd bara att jag är fett dålig på att komma på saker, men jag kommer komma på något riktigt bra.

Men idag är en jävla skitdag, jag är ledig och hade sett fram emot att vara hemma själv, men någon  vart ju "magsjuk" så jag fick fucking sällskap, Mumin om det var oklart. Tycker synd om Erik som hon fick att gå till jobbet på honoms lediga dag.

Ska nog faktiskt gå till ICA sen för att inhandla saker till Nicklas tårta som jag ska börja med imorgon förmodligen, han blir ju 16 20 på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0