This is getting old.

Vi kör väll på en lång uppdatering nu igen, eftersom att jag är på jobbet och har VÄLDIGT tråkigt !


Men det kommer bli en vädigt dålig uppdaterig då jag ite mis så mycket.

18 Jan.
Vi bestämde oss för att festa, otippat. Killarna ville bowla på aktivitetshuset me ite vi tjejer då jag och Malin har sagt något till Johan som jobbar där på fyllan, vi sa nått till honom på fyllan han jobbar inte där på fyllan.

Men allafall, killarna drog dit och vi tjejer drog till Trapper, me vi var ju såklart tvugna att förfesta, så killarna hann faktiskt bli klara med sin bowling och var på Trapper innan oss.

Och kvällen varade inte länge. Det blev lite för många fish lite för snabbt. När vi kom dit vid 9 köpte jag en bacardi och en 4:a fish, vid tjugo i 10 köpte jag en bacardi och 4:a fish, vid kvart i 10 köpte jag en 4:a fish och vid tio i 10 köpte jag en 4:a fish.. Nu inns ju jag inte dom där två sista fishen.. Jag minns att jag vart lite dålig och försökte spy men misslyckdes, så jag sa till Malin att jag ville hem. Hon skulle då gå med mig efterso att jag inte får gå själv, av någon dum anledning som jag inte vet om. Men Mackan lät oss faktiskt inte gå hem, så han körde oss, nykter som han var.

Sen minns jag inte jätte mycket mer, jag skulle vara ledig dagen efter en eftersom att jag inte blir bakis så var det inga problem för mig att jobba, som jag fick göra då Malin vart jättebakis ! Hon spydde faktiskt på natten. Skål för den som tål ! inte jag då.

19 Jan.
Jobba blev det då.. Inga problem som sagt. Och på kvällen åkte Sarah och Nicklas iväg för dom hade fått ledigt, dom kommer tillbaks ikväll - Tack och lov.
Men på kvällen då så gick jag, Malin, MAckan och Erik till Trapper för att äta, och såklart fick jag frågan om jag mådde bra - Ja det gör jag. Dom sa också att det var starkt av mig att jobba, de kan dom ju tycka om dom vill, det r ju inga svårigheter.

Men jag vart även allergisk där på Trapper, för de andra åt Aoli.. Satans majonäs .. Nu har jag bara tabletter till en gång till, sen kan det gå illa.

Sen drog vi hem och glodde på lite film, Fight Club blev det, bra film. Och sen frammåt 12 faktiskt så drog Malin och jag oss neråt för att sova.

20 Jan.

Jobba, och sen hem. Upp till killarna och Falk. Och där vart jag jättedepp, av någon anledning. Jag somnade i Nicklas säng, och Erik ville väcka mig med hjälp av sitt finger, det ska man inte göra ! Då kan man få ont, och det märkte han.

Men det blev inte så mycket av kvällen, Jag sov i Nicklas säng och Malin och Falk som nere för ovanlighetens skull.

21 Jan.

Jag var på mycket bättre humör i fredags, väldigt bra humör faktiskt .. Och det var Erik med så ni kan ju gissa hur snacket gick denna dag eftersom att jag och Erik var på bra humör och vi var ensamma på övervångingen, och folket tror faktiskt inte på oss då dom "hörde" saker. Men dom får ju tro vad dom vill tro.

Och jag rännde mina fingrar som ett as! Fina blåsor fick jag..

Och på kvällen kom en kompis till Malin hit, Sara - skön brud. Så det vart fest. För vi festar ju aldrig.

Vi gick till Trapper, vär där i typ 2 sekunder sen gick vi hem.

Jag gick och la ig vid 2 hugget.

22 Jan.
Jobba, trött som ett as, jag skulle börja 11 men eftersom att det var min tur att städa på jobbet så gick jag med Malin vid halv 9 typ. Depp var jag med, problem problem.
Jag blev klar på 1 timma, sen upp till Malin. Och jag fick stanna länge på jobbet då massa fucking danskar som vi halv 4 och gick inte förens halv 5 och sen var jag tvungen att dammsuga med.

Kom hem, alla var trötta så vi sov ett tag. Sen åkte vi till aktivitetshuset, jag och Malin var lite nervösa, men det gick faktiskt bra, kul kväll - gick ovanligt bra för mig, kom typ 4:a .. sånn jäkla tur att Mumin och Sara var där kanske. :P

Sen drog vi till Trapper och drack lite. Kul kväll. Vi kom därivfrån straxt efter 1.

23 Jan.
Jobba, men jag var på ett asbra humör efgersom att jag hade en skype date med min doll, Nozomi. Jag slutade vid 1, var hemma vid halv 2 började skypa vid 2, höll på till 3.
Skrev även lite med Nicklas, uppdaterade honom lite på vad som händer, och han hatar mig för tillfället btw .. pga min profilbild på facebook - Den kommer jag inte ta bort i första taget :P




Sen in i duschen för det var ju fest. Sen skulle jag se Sweeney Todd hade jag tänkt men kom inte så långt då jag somnade.
Sen vaknade jag och då var Malin och Sara hemma, och efter någon timma så drog vi först till Trapper för de skulle äta, det var tacobuffé så det blidde inget för mig då jag inte gillar tacos. Sen drog vi till Tuppen, det var bästa huvudbonadskväll, om man hade något på huvudet så fick man VIP-kort, klart vi skulle dit då ! JAg och Mlin skulle även klä ut oss för att få poäng, men hon bangade såklart - otippat? Nej..

Men det var en kul kväll, vid kvart över 1 begav jag mig hemåt eftersom att jag skulle upp tidigt. Full var jag med men det var ju inte första gången. Blev även musiktävling, samma som sist - jag kunde faktiskt en, synd att dom ger bort öl som jag inte gillar, pistolhead är inte gott !!!

24 Jan.
Full på jobbet, inte nu längre en när jag kom - asså shit ! MEn det är ju inte heller första gången.
Men jag har typ ont överallt ! Jag vet fan inte vad jag gjort ?! Men så äre ju. Och jag har lyckats bränna mig idag, på armbågen. Det uppskattas.
Men den här dagen kommer döda mig! Jag har haft skittråkigt sen kvart över 9 och jag ska jobba själv hela dan. Jag kommer fan inte överleva - för det är ju inget folk heller, bara några fucking danskar som jag inte fattar vad dom säger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0