Dåligt Samvete

Jag har inget samvete, inte igentligen.. Jag har bara ett samvete när det kommer till folk jag verkligen tycker om - och det är inte överdrivet många.

Och nu har jag dåligt samvete, för jag har varit elak. Jag menade inte att va elak.
Det som jag var elak med var bilden på Malin som jag gjorde förrut idag, hon skrev på Facebook att de var elakt, jag gjorde det verkligen inte för att va elak utan först och främst för att jag var grymt uttråkad och för att hon nämnt det några gånger.
Jag ville inte va elak, jag skulle aldrig gå ut för att såra någon jag tycker om så mycket.
Nu vet ju inte jag heller hur pass illa upp Malin tog eftersom att jag har stora problem med att läsa.. Men jag hoppas att det inte är så allvarligt som det låter i mitt huvud när jag läste de hon skrev.
Och ska jag vara ärlig så ser jag inte så mycket skillnad på orginalet och den jag gjorde, det är inte överdrivet långt ifrån.

Jag tar ju absolut bort bilden om det är så.. Jag menade inget illa :(



Kommentarer
Postat av: Malinoo

Gumman det är luuuugnt!! Jag tyckte att det vart en fin bild! du behöver inte ha dåligt samvete för att du har tråkigt på dagarna ;)) fortsätt gärna göra om bilder för du är duktig tycker jag ;D PUSSS!!

2011-05-06 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0