Helgen

I fredags började jag dagen med att försöka sortera mina filmer, kolla så att jag har alla som är uppskrivna.. Hann inte långt innan det var daga att ge sig av. Jag skulle nämligen till Gunnebo för att träffa Jessica.

När jag kom dit så höll hon på med teatern, dom skulle fotograferas så hon gjorde i ordning alla skådespelare med peruker och allt var det var.. De vart väldigt fina.

Sen så blev det de där vanliga i Gunnebo, Vad ska vi göra nu? Det visste vi inte, klockan var fem, så vi bestämmde oss för att åka in till stan och till systemet.. Vi åkte moppe och jag hade klänning och  inga leggins så man såg lite av mina ben om man säger så, fick många blickar och även lite tutningar.. Och en hel del bitchblickar av ett par tjejer.

Men när vi kom hem så ringde Jimmy och det vart bestämmt att jag skulle komma till honom i helgen, så jag satte mig ner för att beställa biljetter. När det var klart började vi dricka, men vi körde bara på alkoläsk eftersom att vi inte kännde för att bli fulla denna gång.. Jessica var sur på Fredrick för att han inte var som han brukar, och jag skulle upp för att sätta mig på en buss.

Men fråmåt 11 var vi lite onyktra, fast bara lite. Så vi gick till Corner för att fyllekäka..
Så när vi kom tillbaka vid 12 vart vi faktisk väldigt trötta, så vi sellade lite kort och sen gick och la oss, precis då ringde Jimmy, som jag sa att han kunde göra när han slutat, fast han var inte säker på att han skulle för han ville inte väcka mig men jag sa att det inte var någon fara..



På lördag vaknade både jag och Jessica tidigt, hon kunde inte sova för att Fredrick inte uppföre sig som han borde, och jag kunde inte sova för att jag var lite pepp antar jag.. (?)
Men Jessica åkte hem typ halv 9 och jag gjorde mig i ordning.. Sen straxt efter 10 så pratade jag med Jimmy på skype tills jag skulle åka.

Jag hade inte varit nervös inför att träffa Jimmy, men när jag faktiskt satte mig på bussen så vart jag nervös.. Och det gav inte med sig på ett tag, men tillslut så var det över..
Jag var framme i Stockholm straxt efter 3 och när jag gick av bussen så frågade chauffören var jag skulle?
Nej jag ska bara in på terminalen.
Nej, du får inte gå in.
Nehe? Varför inte?
En vacker tjej som du måste vara ute i solen.
Hehe..
Du är väldigt vacker.
Hehe, tack..


Sen gick jag därifrån, jag ska vara ärlig och säga att jag blir lite obekväm när sånt händer..
Inne på terminalen träffade jag Jimmy..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0