Helgen..

Så först vill jag bara skriva att Malin inte var sur på mig, men det är inte så ltt med dyslexin.. Det har hänt förrut, jag kan inte läsa sarkasm och ironi eller när någon inte menar va de skriver.. Så då blir det så här ibland..



Fredag:
Jag åkte ut till Gunnebo för att träffa Jessica, vi pratade typ hela dagen, sen fick vi något ryck och kollade på "Hipp Hipp Hora" och "Fjorton Suger", och efter vi sett Fjorton suger så pratade vi skånska hela kvällen.. Och efter de så vart vi jättefest sugna, så vi drog igång en spontanfest vid 10 typ.. De var en lyckad fest faktiskt, mycket snack.. Vi gick och la oss typ 6-7 nån gång, fast runt halv sex sex så är det lite svart för min del och Jessicas med :P Vi shotade lite för mycket..



Lördag:
Jag vaknade vid typ 3 och gick för att se om Jessica var vaknen, de var hon inte.. Men vaknade när jag tänkte ta kort på henne, Fan :P
Så vi gick till centrum för att äta bakismat.. Det var ju så varm så för första gången i år blev det kort klänning utan leggins och bolero.
Vi satt där hur länge som helst, sen roligt nog självklart ringde Jimmy när jag hade munnen full av mat, han har en förmåga att ringa vid dom mest olämpliga ställen :P Men vad gör de?

Sen vid typ 5 gick vi till Carina ch snackade skit, var där till typ 11. Sen drog Jessica hem till sig och jag vidare till Farmor.




Söndag:
Då skulle vi till Öland för jag hade 2 arbetsintervjuer. Dom gick faktiskt båda väldigt bra, jag fick båda tillockmed.. Så frågan är vilken jag vill ha, den ena är på ett café och den andra är en restaurang.. Den på Restaurangen har fler timmar så det blir den jag väljer.. Måste bara fixa boende.. Och det är precis vad jag gjort idag.. Så allt är fixat, ska bara ringa och tacka ja/nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0