Lite tidigt..

Jag tycker faktiskt att hösten kom lite för tidigt i år, jag menar i Maj ? kom igen! Maj är min favoritmånad på hela året, det är vår och soligt och alla blommor blommar. Det ska inte vara kalt och regn, och SNÖ!!!


Okej, ingen bra bild.. men ni fattar grejen.


Nu kan jag tekniskt sett inte visa bilder från förra året eftersomatt jag bodde i London då.
Sen har jag inga naturbilder från London i Maj, mest cambilder och några bilder från Hamphstead Heath och sen festbilder. Och andledningen är att i Maj var det som jag hade mest att göra i skolan med tidningen och sånt..
Men här kommer några av dom i allafall..








Jag har ju som sagt inga bilder från förra året, men ska nog lyckas hitta nått från 2009..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0