mobilbloggning

Mobilbloggninngen vill visst inte fungera, skrev ett inlägg vid 9:47 precis innan jag stack till gymmet, men de hände inget. Nu har jag precis kommit tillbaka allafall och ska få i mig lite frukost.

Vad står på schemat idag då?
Jo, deklarera, plugga, bränna ut mängder av filmer och städa.

Jag kommer vända uppockned på mitt rum för att försöka hitta min kamerasladd som inte vill komma fram, hade den i lördags vet inte om den var i datorväskan som jag hade med mig hos farmor eller inte, men jag tog ju inte up den där allafall så den borde i så fall vatt kvar i väskan.. Vi får väll se om jag hittar någe.

När nu ska jag få i mig lite frulle sen blir det en skön dusch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0