Vad är din skada?

Veckan har varit lugn, letade bostad i början av veckan, hade det klart vid 12 på måndag.. Var inte alls så svårt som man kunde tro.

Sen har jag pratat med Jimmy en hel del.. Och varit lite med Jessica.
Va ute vid torpet över natten igår.. annars har jag tagit de lugnt.

Men jag stör mig lite på folk.. Om man säger att man ska göra en sak, varför gör man det inte? Det är inte som att jag har bett de att dom ska göra de, dom valde själva att säga så.. Säg inte att du ska göra en sak bara för att du tror att jag vill de, säg att du ska göra de för att du vill göra de, för att du kommer göra de..
Jag menar, jag är vuxen, jag har inga problem med sanningen. Det är inte som att jag sitter och väntar på att du ska gör det, men det stör mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0