Veckan som gått..

Den här veckan har jag varit upptagen med att göra i ordning i mitt rum, jag har packat ner saker, slängt saker, möblerat om, rivit upp mattan, målat och städat.

Så jag har haft och göra.. Och nu igår vart det klart, så jag åkte och köpte en ny TV, 32 tum. Fick ett väldigt bra pris.



Så jag drog fram Super Nintendot, kul :D Lanas Donkey Kong för fullt..

Men efter att ha haft TV:n uppe några timmar så valde den att välta, kul jul.. NOT
De vart ju självklart en spricka i, så de är bara att åkt tillbaka med den idag, tur att jag tog försäkring..

Grejen är att TV:n inte var den stabilaste, den vinglar lätt så jag får väll köpa en ställning eller nå..


Nä, nu ska träningskläder på för någon ska till gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0