Skitvecka!



Denna vecka har inte varit kul, AF tvingar mig att ta en utbildning inför ett jobb på ett callcenter och det är absolut inget jag vill göra, men har inget val.

Men det är ganska roligt de andra eleverna är trevliga och så, man måste ju göra det bästa av situationen.

Igår var det marknad som jag gick på med farmor, vi åt en korv hos en korvgubbe.. Sen på kvällen så fick jag asont i magen och viste redan då att jag fått matförgiftning, har fått det 3 gånger nu på 1,5 år så vet hur det känns.. Jag hatar verkligen det!! Hur jävla svårt är det att inte servera dålig mat så folk blir sjuka?!!!

Så jag är ganska seg för denna matförgifftning var den värsta av alla tre!!!
Men nu måste jag börja göra mig redo för skolan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0