Första fotograferingen

ikväll var det första fotograferingen sen kan bestämde mig för att dra igång.. Känndes sådär under sessionen, för de två pojkar jag fotade ville inte alls vara där.. Men man fick ju göra det bästa utav det och försöka få fram endel bra bilder.. Trodde inte jag skulle få jättemånga bra, 20 stycken trodde jag, men hör och häpna! 107 stycken av ca 230.. Trodde inte det skulle bli så bra! men när jag har varit hemma och sett de i datorn så är jag väldigt nöjd med kvällen!!!
 
Kan tyvärr inte lägga upp bild här eftersom att arkivet är inaktivt p.g.a. databad underhåll.. Vet inte när det kommer tillbaka heller.. Men gå och kolla på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0