Veckan som gått..

Den här veckan har Jesper börjar på en praktik i Ankarsrum, å bruket. Som förhoppnngsvis ska leda till jobb, det står mellan honom och 5 pers, det är fyra veckors praktik sen ska en få en anstäling. Fingers crossed :)
 
Så jag har spenderat dagarna med träning, redigering och matlagning faktiskt. Har haft att göra. Jag har inte aft någon fotografering sen jag slutade med gratis fotograferingarna en det har varit ganska så skönt, fr jag har igentligen inte haft tid. Alla bilder jag har än så länge är inte ens levererade!
 
Sen har faktiskt helgen bestått av jobb! JAg blev inhyrd av Backup Event AB för att marknadsföra Lantmännen. Så jag stod inner på ICA Maxi och gav ut P/Säsongs-skivor til kunder och pratade lite om Lantmännen. Och p-skivan var ju en vanlig skiva som fungerar i hela Sverige, men på baksidan var det en säsongs-skiva som man knde se vilka råvaror som är i säsong från månad till månad. Graska bra tycker jag :) Så det ar jag gjort i två dagar.
 
Och idag ska jag redigera mera ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0