Ett paket eller två.. / A package or two..

(null)

Jag älskar lösögonfransar! Det finns inget bättre. Om jag fick välja en sminkprodukt som jag skulle använda resten av mitt liv så skulle det vara fransar. Jag älskar ett full face, men skulle klara mig med enbart fransar. 

Och mitt favoritmärke är helt klart House of Lashes! De har så många olika fransar, i alla olika längder och former. Allt från supernaturliga till sjukt dramatiska. Jag älskar det, det finns en Frans för alla! 

Och jag beställer från deras hemsida. Det finns några få på HM, men inte i närheten av alla de jag vill ha. Haha.

Man får ju betala lite extra i moms, men det är det fan värt!

English
I love false lashes! There is nothing better. If I got to choose one makeup product that I hade to use for the rest of my life, it would be lashes. I love a full face, but I would've do fine with just lashes.

And my favorite brand is for sure House of Lashes! They have so many different lashes, in all different lengths and shapes. From way natural to way dramatic. I love it, there is a lash for everyone!

I order from their website. There are a some at HM, but not nearly as many as I want. Haha

I have to pay extra VAT, but it's worth it!

(null)


Detaljerna är verkligen så söta och gör verkligen så mycket.

The details are really so cute!


(null)

Lash story, en förvaringslåda för väldigt många fransar. Jag har haft ett stort problem med att förvara fransarna, så detta kommer bli super!

Lash story, a storage box that holds a lot of lashes. I've had a huge problem with storing my lashes, so this will be super!

(null)

Gud så bra👍🏻
God that's good 👍🏻

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag älskar dem, kan inte vänta på att få pröva dessa! 
I love them, can't wait to try these!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0